dimecres, 8 d’octubre del 2008

Que és la filosofia?

Hola!
Començo ja a penjar les activitats i redaccións fetes.

Aquesta redacció va ser la primera que vam fer.

Que és la filosofía?

Per a mi la filosofia és pensar sobre coses que mai en la meva vida hagués pensat. No sé que és filosofia, ja que només hem fet una classe. Pero estic segura que la filosofia m’ajudarà a resoldre problemes o dubtes que en tinc, o fins i tot a crear-ne encara més dubtes. Penso que la filosofia no serveix per res més que no sigui per pensar, per interessar-se sobre la filosofia, cal interessar-se per l’home i per el món. No puc fer una redacció massa llarga, ja que no sé el que és la filosofia, potser estaría bé, fer aquesta mateixa redacció abans d’acabar el curs, i segur que el desenvolupament de la redacció es totalment diferent, ja que, almenys jo, si sabré el que és filosofia.